maandag, juli 24, 2006

Thank you Hero Arts - Dankjewel Hero Arts

Today I received this beautiful stamp from Hero Arts, for entering the 2006 Hero Club "Lots of Love" Stamping contest. This was my entry. Sorry, I posted the wrong link before. Thank you! I didn't expect to get another stamp after the prize I received...
ETA: I used the stamp on this card.
Omdat ik deelnam aan de 2006 Hero Club "Lots of Love" stempelwedstrijd, ontving ik deze leuke stempel van Hero Arts. Dit was mijn inzending. Sorry, ik gaf eerder de verkeerde link. Bedankt! Nog een stempel, had ik niet verwacht na de prijs die ik al ontving...
PS: Ik gebruikte de stempel op deze kaart.

5 opmerkingen:

  1. A beautiful stamp, and a GORGEOUS card!!! :-D :-D :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful stamp - you deserve that prize with your GORGEOUS card! congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I used that stamp recently on a layout. I love it! It's so neat that you won it.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well deserved, your card is a beauty !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tried to find this stamp in the US but unfortunately I couldn't find it! Isn't it lovely.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.