zondag, november 19, 2006

Swap : Black & White

ATC for a swap I was in recently. They were shared on the Yahoo group already, so I think it's ok to post on my blog. I've seen the other entries too. They were all fabulous. I can't be disappointed with the ones I'm going to receive. I used a script background stamp from Verschooten (Antwerp), Flower is Magenta, Dorothy is by Stampotique, Bird by Justjohanna.
ATC voor een recente swap. Ze zijn al getoond op de Yahoo groep. Ik heb de andere ATCs al gezien, en ze zijn allemaal fantastisch. Wat een talent! Ik kan onmogelijk teleurgesteld zijn als ik mijn envelop krijg. Gebruikte stempels: Script (Verschooten Antwerpen), Bloem (Magenta), Dorothy (Stampotique) en Vogel (Justjohanna)

I made this 4 x 4 card for the host. Same stamps plus Get Inpired Corner Stamp and Hero Arts Flower on the tag.
Dit 10 x 10 kaartje maakte ik voor de host. Zelfde stempels plus Get Inspired hoekstempel en Hero Arts bloem op het labeltje.

16 opmerkingen:

  1. wauw , ik vind het erg mooi, vooral de kaart is mooi
    dat kindje is dat ook een stempel?
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Vanessa. "Dorothy" is een fotostempel van Stampotique. Je kan me een mailtje sturen als je meer wil weten. (link onder mijn profile)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I think the bird (forgotten her name... ) is the perfect touch and cheers up this gorgeous ATC!! Great choice!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige zw/w atc en kaart, je mede swappers zullen blij zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The black and white is very effective, I like all the stamps also.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are wonderful !! great effect with these colors and fabulous stamping. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie atc en kaart gemaakt Godelieve!!
    Ennuh.... ik ben een van de gelukkige die hem heeft ontvangen!!!
    Bedankt!!!
    Groetjes, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We are not in the habit to work with these colors... what a shamel !... the result looks like a vintage picture, and it is BEAUTIFUL !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have been trying to leave comments all day, and Blogger has been eating them! LOL So I apologize if this ends up being my third post here.

    Like I said before, I think black & white are the perfect colors for the split negative technique that you used on the ATC! All the images work together so well to make up one striking card! And the host's card is beautiful, too! That little girl is just so precious. The recipients of these beauties are very fortunate! Thanks for sharing, Godelieve. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat er bij mij in de bus komt vallen weet ik nog niet maar die van jou is eeeeeeeeerg mooi!
    Met welke inkt stempel jij op het zwarte kaartje?
    Lieve groetjes van een van je "maatjes" .RINI BOER.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you all, bedankt allemaal!!

    Rini, ik kreeg vandaag eentje van jou in de bus, prachtig!!! Bdeankt voor de inspiratie!!
    Op het zwarte papier heb ik met Versamark gestempeld en witte embossingpoeder van Ranger gebruikt (Seafoam White)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Godelieve this is just fabulous - I love the combo of B&W and these cards are so wonderful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb hem gekregen, en Godelief ik heb het je al gezezegd, dat ik hem prachtig vind!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.