dinsdag, december 05, 2006

Christmas Decoration

No Christmas without candles...
Geen kerstmis zonder kaarsen...



This is what I used for this Christmas Decoration: A jar, Adirondack Acrylic Paint Dabber, ModPodge, tissue paper to stamp the snowflakes on (I used the bottom layer of a napkin), justjohanna stamps: Snowflake Trio and "Believe", Versafine #Onyx Black.
Wat ik nodig had voor deze kerstdecoratie: een glazen yochurtpotje, Adirondack Acrylic Paint Dabber, ModPodge, onderste laagje van een papieren servet om de sneeuwvlokjes op te stempelen, justjohanna stempels: Sneeuwvlokjes trio en "Believe", Versafine #Onyx Black.

17 opmerkingen:

  1. It's a wonderful idea, thanks for sharing :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GREAT idea !!! and so easy to make !!! this is very beautiful !!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this it looks so nice!!! I just Love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig, en fijn dat je zegt hoe je het gedaan hebt, bij deze wil ik je ook taggen, om 5 geheimen over je te vertellen, kijk maar op mijn blog!!
    veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Godelieve! I wish we had cute yoghurt jars like that here! It's beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. THis is beautiful! I love it! Must have candles at Christmas time! kERI

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a pretty lantern!

    By the way, you've been 'tagged'! :o) http://brayergirl.typepad.com/brayergirls_blog/2006/12/ive_been_tagged.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I always admire your creativity, and how it seems easy... before I try to do it !!!! :((

    BEAUTIFUL illumination lamp !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a wonderful idea... there is no end to your creativity...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a pretty gift for someone, very cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Godelieve, ik kijk iedere dag op je blog en ben altijd weer onder de indruk van je creativiteit.
    Vandaag dacht ik; laat ik eens het begin van haar bloggen bekijken. En dan kom je bij dit kunstwerkje en valt m'n mond weer open van verbazing. Hoe kom je op die ideeën?? Het ziet er allemaal zo simpel uit. Maar ik zou er nooit op gekomen zijn.
    Het maakt nu overigens wél dat ik zelf ook iets proberen wil, hahaha.
    En daarom ook maar meteen de vraag; waarmee maak je het onderste laagje van het servet vast op het potje?? Gebruik je daarvoor speciale lijm?? Ik denk het wel hè?
    En moet je na bewerking het potje ook nog ergens mee "inpregneren"?? Om de buitenkant te beschermen bedoel ik.

    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Alie, ik kan je email adres nergens vinden, dus antwoord ik maar effe hier. Je mag me trouwens altijd een mailtje sturen als je een vraag hebt.
    Ik heb hier ModPodge gebruikt, die je op de laatste foto ziet. Elke servettenlijm is prima, je kan er nog een laagje overheen zetten ter bescherming. Het droogt kleurloos op.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.