zaterdag, maart 03, 2007

Get inspired! 4 - Zensitiviy

Today I went to Holland with my sister and my niece, to pick up the new "Get Inspired" kit at our LSS De Creatie. This is what's in the kit:
Vandaag ging ik met mijn zus en nichtje naar Veghel, om de nieuwe "Get Inspired" kit af te halen in De Creatie. 't Is weer een prachtige kit geworden:
10 papers: Bazzill, 7 Gypsies, Basic Grey Blush.

Lace trim, brads, tule, embroidery floss, book of rubons.
Kantje, splitpennen, tule, borduurdraad, boekje afwrijf-accentjes.

Adhesive foam letters.
Zelfklevende letters.

Heidi Swapp Words stamp, clear stamp, mask and acrylic block.
Heidi Swapp rolstempel, acrylstempel, masker, acryl blok.

And of course a FABULOUS stamps sheet, especially designed for this kit by Claudia Knoppert.
En natuurlijk een FANTASTISCHE stempelsheet, speciaal voor deze kit ontworpen door Claudia Knoppert.

7 opmerkingen:

  1. nou, ik wist niet dat je de kit al bekend mocht maken? de kits staat toch nog niet op de site van De Creatie zelf???
    Maar nu, morgen ga ik naar Wacky workshop£...en dus ook mijn kit halen!!! En als ik zie wat er allemaal in zit... ik kan al niet meer wachten!!!!!!!!
    Bedankt voor de fotokes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hè Godelieve, hij is weer helemaal te gek deze nieuwe kit.
    Ben hem vanmorgen ook al snel wezen halen!!!
    Hoop er dit weekend nog mee aan de gang te kunnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YIPPIEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw dat ziet er super uit zeg! Ben zeer benieuwd naar de creaties die je met deze goed gevulde Kit gaat maken Godelieve. Veel plezier;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! Lots of goodies in that kit!!! Enjoy! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I wish I could say "I went to Holland today"...lol you lucky girl, have fun with all your new goodies!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.