vrijdag, april 20, 2007

Adorable

I finished a big swap today, but I can't show yet... So I could finally try some of my new stamps I bought at the event in Nuland (Holland) last weekend. I just stamped this adorable image, designed by Hermine, available at Art Journey (Holland), on some backgrounds I had. I used the green one in my previous posts too (Distress Ink). Image is stamped with India Ink Black. Script is Hero Arts, stamped with Adirondack #Lettuce.
Vandaag maakte ik een grote swap af, maar daar kan ik voorlopig niets van laten zien... Eindelijk kon ik mijn nieuwe stempels proberen, die ik vorig weekend in Nuland kocht. Deze schattige stempel is ontworpen door Hermine, en is te koop bij Art Journey. De groene achtergrond had ik nog, ik heb er met India Ink Black op gestempeld. Script (Hero Arts) is gestempeld met Adirondack #Lettuce.
I don't remember which ink I used on this background, probably Ecoline, Image is stamped with Colorbox Fluid Chalk #chestnut Roan.
Ik weet niet meer welke inkt ik hier voor de achtergrond gebruikt heb, waarschijnlijk Ecoline. Ik heb er met Colorbox Fluid Chalk #Chestnut Roan op gestempeld.

9 opmerkingen:

  1. These are very nice. I like your nw "adorable" stamp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just beautiful !! both colors give a very different look !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten zijn het geworden!!! Ik vind de stempels super en ze staan inmiddels al op mijn verlanglijstje!!!

    groetjes van

    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve kaartjes, gelukkig heb ik deze super stempels ook gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig om deze stempel a la Godelieve gebruikt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well, adorable it is! I love that stamp you've used and what you did with it -- especially the yellow one. Not a color I've used that much, but it just works beautifully with that stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great cards Godelieve !! love those stamps !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.