zondag, mei 13, 2007

Carpé Diem - Blog

This past week I've been browsing this wonderful blog: Carpé Diem. It's not a stamping blog :) but I was amazed by the wonderful pictures about birds (vogels), flowers (bloemen), nature (natuur),... Language on this blog is Dutch, but who needs words when the photos speak for themselves?
With thanks to my sister Rein, for sending me this link.
Een blog die ik vaak bezocht heb deze week: Carpé Diem. Het is geen stempelblog, maar ik ben helemaal onder de indruk van de prachtige foto's van vogels, bloemen, natuur,...
Met dank aan mijn zus Rein, die me deze link stuurde.

4 opmerkingen:

  1. fijn dat je mijn site hebt bezocht , ik hoop dat je geen nare aanleiding had , maar ook even hebt genoten van een stuk natuur .
    natuurlijk heb ik dierbare herinneringen , kostbaar zijn ze geworden , vandaag is even slikken , maar we gaan gewoon weer de natuur in die meestal gewoon mijn eigen tuin is ,heerlijk genieten van de dingen die op mijn pad komen . fijne dag vandaag ,heb wel even gauw hier gekeken hihihi héél mooi wat je maakt ,kom zeker terug !! groet lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Godelieve and Rein, there were so many wonderful pictures on that blog, think I'll send the link to my brother, he loves to photograph the nature. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WONDERFUL pictures !
    Thank you, Godelieve and Rein, for this link... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a totally fabulous site!
    ( how do you think they got their photos to post so large?) must be the kind of site it is...

    TFS!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.