dinsdag, juni 05, 2007

Get Inspired! 5 - Sneak Peeks

Very surprising email for me last week! Marcia from De Creatie asked me if I would like to be "Guest Designer" for their new stamp & scrapbook kit "Get Inspired! 5". I subscribed for the previous kits too, so I know how fabulous these boxes are. This time the stamps are designed by Marcia and Klaartje. Here are a few sneak peeks from the cards I made, and there are more on the "Get Inspired!" Blog. Theme is "Fabulous Funky Free."
Verrassende email voor mij vorige week! Marcia van De Creatie vroeg me of ik "guest designer" wilde zijn voor hun nieuwe stempel- en scrapbookkit "Get Inspired! 5". Voor de vorige kits had ik ook ingeschreven, dus ik wist hoe fantastisch deze kits zijn. Deze keer zijn de stempels ontworpen door Marcia en Klaartje. Hier kan je een glimp opvangen van de kaartjes die ik maakte, en er is nog meer te zien op de "Get Inspired!" Blog. Het thema is 'Fabulous Funky Free."

10 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit Godelieve! Ben heel benieuwd naar het complete werk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit en maakt mij heel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! How exciting! Congrats on the guest design assignment! The sneak peaks look fab! Can't wait to see the whole cards! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! Ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, what wonderful peeks! Can't wait to see the whole thing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful Godelieve! Congratulations on your guest designer spot - they showed great taste in asking you!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congrats Godelieve !!! how exciting !!! your samples look fabulous and i'm looking forward to receiving this new kit !! and to seeing your cards all of them !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i really got a lot of inspired idea from you!
    thanks a lot!
    :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met het guest designerschap Godelieve! Je maakt altijd fantastische creaties dus het is geen wonder dat je gevraagt bent, gaaf! Ik ben erg benieuwd naar je kaarten:-D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.