zondag, juni 17, 2007

RubberStampMadness Magazine


A few months ago Susan Williamson emailed me. She was writing an article for RubberStampMadness Magazine about blogging. I answered a few questions, and she selected a justjohanna ATC from my blog to use in the article if it would fit in the layout. The new issue is released now, can't wait to read the article about blogging. I guess I'm famous now *LOL*

Een paar maanden geleden werd ik gecontacteerd door Susan Williamson. Ze ging een artikel schrijven over blogs in het magazine RubberStampMadness. Ze vroeg me om wat vragen te beantwoorden, en ze koos een justjohanna ATC op mijn blog om bij het artikel te plaatsen als er ruimte voor zou zijn. Het nieuwe nummer is nu verkrijgbaar, en ik ben echt benieuwd naar het artikel. Zou ik nu beroemd zijn? *LOL*

12 opmerkingen:

  1. You are famous already! You are my big stamping star! :)
    Hope I will have a chance to read the article!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met de publicatie! Beroemd was je ervoor al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha - like it - congrats Godelieve!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Goedelieve! Wat een geweldig leuk nieuws en helemaal verdiend!!!!!!

    Je was natuurlijk al beroemd hè en wij, lezers van je blog, kenden je al van voor die tijd *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan alleen maar beamen wat hier al gezegd is hoor Godelieve...beroemd ben je al!!!Proficiat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats Godelieve ;) and this ATC is really beautiful !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I read this magazine at Cat's yesterday- Congratulations! It is an excellent publication!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations!!! you deserve it!!! As you already know I'm a big fan of your works :)

    This is also a great ATC, love the composition.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heehee..MORE FAMOUS THAN YOU'LL EVER KNOW I BET! ;O)
    congrats, I do hope I can track down this copy, sometimes I can find these mags, they are great!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.