vrijdag, augustus 24, 2007

Glassine envelope

A while ago Julie sent me some of these wonderful glassine envelopes she was using on her cards. I used one of them on this card. I stamped on it with Distress ink #Peeled Paint.
Een tijdje geleden stuurde Julie mij enkele van deze doorzichtige zakjes op, glassine zoals zij ze noemt. Ze doen me denken aan het kristalpapier dat mijn ouders vroeger gebruikten in hun bloemenwinkel, maar het is toch net iets anders. Ik heb er met Distress inkt #Peeled Paint op gestempeld.Inside the envelope is a tag I made for Worldwide Stamping Weekend on 2Peas. You can take a closer look HERE.
In het zakje zit een tag die ik maakte voor het Wereldwijd stempelweekend op 2Peas. HIER kan je het beter zien.

Stamps: justjohanna

10 opmerkingen:

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.