dinsdag, januari 29, 2008

ATC booklet (oldie)



This is an ATC booklet I made a few years ago. Poor quality photos, but I wanted to post them anyway :)
Een ATC boekje dat ik een paar jaar geleden maakte. De foto's zijn niet zo goed, maar ik laat ze toch maar zien :)

I used envelopes to create the pockets. Dimensions are in cm only, but it should be just a little bit larger than an ATC.
Ik gebruikte enveloppen om de zakjes te maken.



Remember to attach the closure before you glue the pockets in place.
Denk eraan om de sluiting aan te brengen vooraleer je de zakjes op hun plaats lijmt.

More photos and directions in my 2Peas gallery
Meer foto's en instructies in mijn galerij op 2Peas

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleuren!!! Fantastisch. En dank je wel voor de uitleg en patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk !!!
    dankjewel voor de templates !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor de uitleg!! Ik heb er net eentje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.