dinsdag, juli 07, 2009

Tim Holtz - Tiny Attacher

I made this card, just because I needed an excuse to try my new toy, Tim Holtz Tiny Attacher :)
Ik had gewoon een excuus nodig om mijn nieuw speeltje te testen, de Tiny Attacher van Tim Holtz. Besteld bij Art Journey

Look how tiny the staples are, compared with the 2 other sizes. Sorry, the blue staple doesn't show up very well.
De nietjes zijn dus echt heel klein, vergelijk maar met de 2 andere maten die ik normaal gebruik. Het blauwe nietje is helaas niet goed te zien op de foto.

9 opmerkingen:

  1. I've been eyeing up this stapler, too. Love the card.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb jij excuses nodig om iets te maken??,zal ik jou een paar ideetjes geven???!!twerd er toch wel weer een mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook op mijn verlanglijstje staan.
    Misschien straks met het Mekka.....
    Mooie kaarten heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice card, and super new toy!! :)
    I have new toy too, -sizzix big shot :) nothing special i know, but for me is really great :)

    I love Your idea's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card. Nice to see the size of the staples.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmmm I think I "need" one of these.
    Nice card too. Such a fresh green.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card and i am lovin that toy of yours might need to get one xx jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb hem ook nog op mijn verlanglijstje staan;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I thought that maybe I wanted that attacher and now you have convinced me! What a cute use, cute card.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.