maandag, december 19, 2011

December Tealight - 19

 Today I used a recycled metal label, felt leaves, beads and gingham ribbon on my tealight.

 Vandaag gebruikte ik een gerecycleerd metalen label, vilten blaadjes, kraaltjes en geruit lint.


 I bought these Babette cups a while ago, one of them had a cute metal label.  I saved it of course :)
Deze Babette kopjes kocht ik een tijdje geleden.  Eéntje had zo'n metalen label.  Te mooi om weg te gooien :)


I also painted a last batch of jars with snowpaint (click).  Here they are, upside down.
Nog een laatste reeks glaasjes beschilderd met sneeuwverf (klik).  Hier staan ze ondersteboven te drogen.
Ivm de glaasjes, ik krijg er ongeveer elke dag vragen over:  ik kocht ze jaren geleden bij Delhaize (België) gevuld met yoghurt.  Ze waren er ook met chololadedessert.  Ik weet niet of ze nu nog verkrijgbaar zijn.  

14 opmerkingen:

  1. Je glaasje voor vandaag is ook weer super goed gelukt met het mooie metalen plaatje eraan.
    Tip: voor de glaasjes kan men ook heel goed lege Olvarit babyvoedingpotjes gebruiken (de wat grotere)
    Ja, natuurlijk zijn die wat bolle potjes leuker, maar ja......
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij drinkt uit mooie kopjes en je theelichtjes zijn één voor één prachtig! We kunnen dus nog een rijtje besneeuwde potjes verwachten deze week, ik kijk er naar uit!
    En nu als de bliksem naar Delhaize :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst mijn complimenten voor jou dat je elke dag weer iets leuks bedenkt voor je glaasjes.....en ook nog zo mooi op de foto en blog te zetten..
    Ook deze is weer een leukerd!!!

    Fijne dag nog...
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die theelichtjes ik weet gelijk weer waarom alle soorten kleine leuke glazen potjes bewaart. Ik ga bedenken of ik met mijn potjes ook wat kan. In dat geval zet ik ze op mijn blog. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just stopping by to wish you a Merry Christmas! May 2012 bring many blessings! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk niet dat al eventjes gestopt was bij je blog om ook effectief een commentaartje te schrijven, maar ik vind je theelichtjes prachtig. Dag voor dag zijn ze heel erg elegant en mooi! Het wordt waarschijnlijk al een mooi rijtje ondertussen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb de kinderen van mijn groep vandaag laten verven met "sneeuwverf".
    Ze vonden het kei leuk!
    Eerst heel voorzichtig met de toppen van hun vingers, later met de hele vinger.
    Het resultaat is enig, net als jou potjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Godelieve, je blijft ons verwennen met je mooie potjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh deze is ook weer zo schattig !! En dat labeltje is mooi ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor , die zijn er nog en zeer veel te koop in Frankrijk .
    Heb er ook veel mee genomen van onze laatste vakantie ,
    Ik heb er veel gevuld met eigen gemaakte ananas-jam en afgemaakt met een mooi oud kanten kleedje .
    lieve groet ♥RINI♥

    ps , moet er de volgende vakantie wel wat meer meenemen , want jouw idee is geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.