donderdag, juli 30, 2015

Venetië

 This is a card I made with the very first stamps set by Darkroom Door.  Meanwhile they released over 150 sets already!
Een kaartje gemaakt met de allereerste stempelset van Darkroom Door.  Ondertussen brachten ze al meer dan 150 sets uit!

An acrylic block was used as a palette.
Een stempelblok als palet gebruikt.

 I watercolored with these Distress inks.
Ingekleurd met deze Distress inkten.

 I love to color the edges with Distress Paint.
De randjes makkelijk gekleurd met Distress Paint.


I used:
Darkroom Door stamps set:  Venetian Vol 1
Archival Inkpad Jet Black
Distress Inkpads
Distress Paint

7 opmerkingen:

  1. Ik had er geen idee van dat dit hun eerste set is. Je maakte er een heel mooi kaartje mee, die blauwe lucht lijkt net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Godelieve. Ik heb helemaal niks met Italie en bij het zien van jou kaart lijkt het me opeens wel iets om eens heen te gaan.
    Mooi!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een speciale afbeelding, ik zou niet meteen weten hoe deze te gebruiken, maar zo is het echt heel mooi! Ook het lavendel kaartje hieronder vind ik zeer knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful watercolour effect. Can't believe that there's 150 sets that they've produced !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great image still looks fresh and wonderful !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan, ik zou er zo naartoe willen..... Amai, 150 sets al, ik kan niet meer volgen.... :)))) Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.