woensdag, oktober 21, 2015

ATCs - European Cities

A set of ATCs I made, using Darkroom Door's new Chevron Texture stamp, Filmstrips and Wordstrips  are also by Darkroom Door.
Een setje ATCs gemaakt, met als thema "Europese Steden".  Ik gebruikte de nieuwe Chevron Texture stempel van Darkroom Door.  Plaatjes en teksten zijn ook uit de grote papiercollectie van Darkroom Door.

These inks were used to create a background on a craftsheet.  
Met deze inkten de achtergronden gemaakt op een craftsheet.

 I stamped the Chevron Texture with Archival Ink #Watering Can.  Distressed the edges with Hickory Smoke Distress ink using an ink blending tool.  I chose 3 European cities from Darkroom Door's paper collection:  Paris, London and Prague.   Attached the wordstrips and filmtrips to the ATCs.   Finished off with a paper flower and twine.

De Chevron Texture stempel afgedrukt met Archival Inkt Watering Can, en de randen gesponst met Distress Inkt Hickory Smoke.  Uit de papiercollectie van Darkroom Door koos ik 3 steden:  Parijs, Londen en Praag.  De filmstrips en woordstrips opgeplakt en de ATCs verder afgewerkt met een bloemetje en een touwtje.  



I used:
Darkroom Door Texture Stamp:  Chevron
Darkroom Door Wordstrips:  London, Paris Vol 1, Prague Vol 1
Darkroom Door Filmstrips:  London Vol 1, Paris Vol 2, Prague Vol 1
Distress Inkpads:  Bundled Sage, Cracked Pistachio, Hickory Smoke
Archival Inkpad:  Watering Can
Ranger Ink Blending Tool
Flowers:  Prima
Brads: Bazzill
Twine: May Arts

6 opmerkingen:

  1. Wow, wat mooi Godelieve, ik zou wel een ATC met je willen ruilen hoor ;-)
    Afgelopen weekend heb ik een blogbericht ook aan mijn ATC's besteed.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ronde blending tool vind ik super handig.
    Mooi samen die 2 groene distress inkten, moet ik onthouden. Mooie serie van 3 prachtige steden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Achei interessante as cidade escolhidas.Beijo.Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige ATC's, Godelieve ! Die achtergrondstempel is heel tof, als ik heel braaf ben , komt Sinterklaas die binnenkort misschien brengen.... :)))) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.