zondag, juli 16, 2017

Sunday Scraps - 388

 Paper scraps were used for the layered circles.  
Rondjes gestanst uit restjes papier.

The top circle is a complete one, I layered it with "fake" circles :)
In feite kon ik maar 1 volledige cirkel stansen, de andere rondjes zijn "nep" cirkels :)

The flower was stamped with black Archival ink.  The mini magnets came in handy to keep the diecut in place in my Misti.  I don't remember where I found them online.
De bloem werd met zwarte Archival inkt gestempeld.  Nu kwamen de mini magneetjes goed van pas om het rondje op zijn plek te houden in de Misti.  De magneetjes kocht ik een tijdje geleden online ergens, herinner me niet meer waar.

 I glued the circles stack onto a stamped card (left over after stamping THIS card).  A stamped sentiment completed the card.
Het stapeltje rondjes op een kaart geplakt die ik over had nadat ik DEZE kaart maakte.  Tekst erbij gestempeld om de kaart af te werken.

Scraps!

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  String Sentiments,  Fine Flowers Vol 2
Darkroom Door Background Stamp:  Circles
Distress Oxide Inkpads
Archival Inkpad:  Jet Black
Lawn Fawn Die:  Small Cross-Stitched Circle Stackables

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

3 opmerkingen:

  1. You always amaze me with your ability to create something beautiful from scraps! This is lovely, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim gedaan met die cirkeltjes. Jij bent goed voorzien qua magneetjes wow :)
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, weer een prachtige creatie met restjes, en tof idee, die "halve" cirkels verstoppen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.