vrijdag, augustus 04, 2017

Before & After #11

I'm not sure yet, if these are going to be turned into cards, or pages in a booklet.
Ben nog niet zeker of dit kaarten worden, of pagina's in een boekje.

I already showed this sneak peek.
Deze sneak peek toonde ik al.

Watercolor Blooms
I started with these watercolor blooms from a while ago, and over stamped them with Fine Flowers Vol 1 & 2 and the new Fine Leaves from Darkroom Door.
Ik koos een vel watercolor blooms dat ik een tijd geleden maakte, en waar ik niet echt tevreden mee was.  Ik stempelde er de Fine Flowers Vol 1 & 2 en de nieuwe Fine Leaves van Darkroom Door overheen.

I stamped with black Archival ink and added white accents using a Posca pen.
Gestempeld met zwarte Archival inkt en met een Posca pen witte accentjes aangebracht.

Cut into 4 pieces, size is about 5" x  6 1/2".
In 4 delen van 12 x 16 cm gesneden.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Fine Flowers Vol 1, Fine Flowers Vol 2, Fine Leaves
Archival Inkpad Jet Black
Watercolor Blooms #3
Twinkling H2Os
Posca Paint Pen

9 opmerkingen:

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.