donderdag, augustus 03, 2017

Darkroom Door Stencils - Happy Birthday

 Still playing with some new Darkroom Door stencils.
Ik blijf die nieuwe Darkroom Door stencils maar gebruiken, ik vind ze super!

 I made a bunch of prints on my gel plate a few days ago.  On this card I used a print, made with the large Circles stencil.  I used Archival inks to stamp the flower and textures.  Archival ink works fine on the acrylic paints.  I also used this ink to sponge a stem, using the small Wildflowers stencil.
Een paar dagen geleden maakte ik een aantal prints op mijn gel plaat.  Bij deze kaart gebruikte ik zo'n print die met de grote Circles stencil gemaakt werd.  Om de bloem en textures te stempelen gebruikte ik Archival inkt.  Dat gaat goed op de acrylverf van de print.  Om een stengel van de kleine Wildflowers stencil te sponzen nam ik ook dezelfde Archival inkt.

I was not sure if pencils would work on acrylic paint, to color the flower.  But it did.
Ik was niet zeker of je met potloden kan werken op een achtergrond van acrylverf, maar dat ging heel goed.



I used:
Darkroom Door Large Stencil:  Circles
Darkroom Door Small Stencil:  Wildflowers
Darkroom Door Stamp Sets:  Happy Birthday, Fine Flowers Vol 2
Darkroom Door Texture Stamps:  Flourish, Mesh
Gelplate
Acrylic Paints
Archival Inkpads:  Olive, Orange Blossom
Colored Pencils Caran d' Ache

10 opmerkingen:

  1. Prachtig! Die combinatie van kleuren en vormen is perfect!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, jij blijft genieten van die stencils en wij ook ! Wat een prachtige kaart alweer, supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart,
    het zijn ook mooie stencils!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Você me inspira amiga.Vamos fazer uma happy email? Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een super mooie kaart!! Bedankt voor de uitleg!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great design and very clever use of the stem on the stencil. Those painted/printed circles look great on your collaged background and really sets off that pretty flower! Nicely colored! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart weer. Alles past zo mooi bij elkaar, kleuren, achtergrond, bloem...een plaatje.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.