vrijdag, augustus 11, 2017

Giveaway - Darkroom Door Fine Leaves Stamps

 Here's a tag I made, using the Fine Leaves stamps, which I designed for Darkroom Door.  These stamps coordinate with the Carved Leaves Vol 1 set.
Een label gemaakt met de Fine Leaves stempels die ik voor Darkroom Door mocht ontwerpen.  Ze coördineren met de Carved Leaves Vol 1 set.

 I used Distress Inks to do the background on a non stick craft sheet.  I sponged with Salty Ocean Distress Ink using the small Mesh stencil from Darkroom Door.  The leaves and flowers were stamped with Distress Oxide ink.
Op een craftsheet maakte ik de achtergrond met Distress Inkten.  Salty Ocean en de kleine Mesh stencil van Darkroom Door gebruikt om te sponzen.  De blaadjes en bloemetjes werden met Distress Oxide inkt gestempeld.

 Words are from the Art De Fleur Vol 2 set, stamped with black Archival Ink.
Een tekststempel uit de Art De Fleur Vol 2 set met zwarte Archival inkt afgedrukt.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Fine Leaves, Full Bloom Vol 2, Art De Fleur Vol 2
Darkroom Door Small Stencil:  Mesh
Distress Inkpads:  Bundled Sage, Salty Ocean
Distress Oxide Inkpad:  Salty Ocean
Archival Inkpad:  Jet Black
Enamel Accents:  Blue Ribbon, Black
Crinkle Ribbon

*****


I'm so happy to add 2 more sets of stamps I designed for Darkroom Door to the pile.    
Zo leuk om weer 2 stempelsets die ik voor Darkroom Door mocht ontwerpen aan het stapeltje te kunnen toevoegen.

Giveaway!!

Thanks to Rachel from Darkroom Door I can give away some of the new stamps. First these Fine Leaves stamps.  For a chance to win a set of Fine Leaves stamps, leave a comment below this post.
Two winners will receive 1 set each.  Anonymous users, don't forget to add your name or initials please.
Winners will be announced on Thursday, August 17th.
Dankzij Rachel van Darkroom Door mag ik enkele nieuwe stempelsets weggeven.  Om te beginnen deze Fine Leaves stempels.  Wil je kans maken om zo'n set te winnen, laat dan een reactie achter onder dit blogbericht.  Twee winnaars ontvangen elk 1 set.  Anonieme gebruikers, vergeet niet je naam of initialen te vermelden om mee te kunnen doen.
De namen van de winnaars maak ik op donderdag 17 augustus bekend.

Good luck!

79 opmerkingen:

  1. Ja, daar is je mooie nieuwe Fine leaves. Helemaal gemaakt door jouw en past zo geweldig bij de andere die jij hebt ontworpen. Ik doe graag mee en waag een gokje mee. Lief dat je dit mag doen. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die blaadjes. En tof dat ze matchen bij de Carved Leaves. Veel mogelijk zo! Je maakte een prachtig label. Ik blijf versteld staan dat die Oxide inkten zo goed afdrukken.
    Het stapeltje, dat mag je gerust een stapel noemen ondertussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How wonderful. I do love your stamp sets and your blog. You are a very inspiring crafter. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig gevoel moet dat geven om met je eigen ontworpen stempels te kunnen stempelen. En dan ook nog uitgebracht worden door Darkroom Door. Iets om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the Darkroom Door stamps ... hard to find here in USA. This tag is especially beautiful - these are my colors. Love getting your posts daily. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful tag. love the colors you used. the new leaf stamps are beautiful. would love to have them in my collection.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag wil ik meedoen om deze leuke stempel te winnen. Ik vind in al je werkstukken inspiratie en kijk en lees met veel plezier iedere keer je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is lovely, and how interested to have a direct comparison of how the same colours look in Oxides and Distress inks, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your designs for Darkroom Door! Congrats on another two sets! Love your beautiful tag with the leaves and flowers! Lovely color combo and stencil detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi ontwerp. En wat geniet ik iedere dag van je blog.
    Ik doe ook een poging om de set te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow al een hele stapel, ze zijn prachtig!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige tag maakte je met je zelf ontworpen stempels!! En ik doe graag mee aan je gave give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your blog and all your art. Thank you for sharing your ideas with us. This Fine Leaves set is just beautiful. Thanks for a chance to win. ~~rita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A gorgeous tag. Love everything about it, especialy the colours and the wonderful sentiment.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You have created an awesome tag. I love the coloring and your beautiful background!

    Thanks for the chance to win ♥
    Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaarten en tags maak jij. Graag maak ik een kans om die mooie stempelset te winnen. Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi label. Prachtige kleuren. En de stempelset is ook prachtig. Kan daar heel wat uurtjes mee door brengen;-)
    Dank je wel voor de kans om er één te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a beautiful and inspirational tag! Wonderful also to see the photo of all the rubber stamp sets you've designed: so cool! Congratulations on the release of your latest sets and thank you for the chance to win one.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig label heb je gemaakt en in mijn favoriete kleuren. :-)
    'k Schrik er van dat je al zo veel stempelset van Darkroom Door hebt mogen ontwerpen. Ze zijn allemaal even mooi vind ik. En zo'n setje met fijne blaadjes komt altijd van pas. Dankjewel dat we mogen mee doen om er eentje te winnen. AC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb jij al een pak stempels ontworpen! Deze set is ook weer zo mooi, de fijne lijnen zijn prachtig. Dankjewel ook voor de leuke give-away.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie stempels heb jij ontworpen en zou er ook graag mee aan de slag willen gaan...!!!
    Grtjs Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd ben ik jaloers als ik zie wat je maakt met stempels en papier en verf. En met deze blaadjes wil ik ook wel eens aan de gang gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Congratulations on another great fun design Godelieve, & for sharing some ideas on how to use them :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een leuke tag gemaakt.
    al een mooie set stempels heb je ontworpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, weer een prachtige set stempels, proficiat ! En je tag is supermooi ! Ik durf bijna niet meer, maar toch wil ik graag meedoen aan de give-away... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie label heb je weer gemaakt schitterend. De stempels zijn prachtig en goed te gebruiken voor allerlei doeleinden. Heel mooi. Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je label is weer inspirerend! En wat een heerlijkheid om je stapeltje zo naar een hele stapel te zien groeien! Gefeliciteerd! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Door omstandigheden niet veel onderweg in de blogwereld zie ik je bericht op facebook en natuurlijk doe ik graag hieraan mee. Vind deze set geweldig mooi en hoop na onze vakantie weer voldoende inspiratie te hebben opgedaan zodat ik weer bruis van de ideeën. Dank je Godelieve voor de kans een van deze twee sets te mogen winnen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je helemaal te feliciteren met alweer 2 sets door jou ontworpen in hun collectie.

      Gefeliciteerd!

      Verwijderen
  29. Graag doe ik mee met je giveaway, Darkroom door zijn heel leuke stempels.
    Leuk werkje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Marie-Anne Raeman

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig mooie stempels. Ik zou ze graag winnen. En jij maakt bovendien altijd hele mooie voorbeelden met alle stempels. Can't wait !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie aanvulling op de bloemensetjes!!
    Ik wil wel graag een kansje wagen! 😃👍

    BeantwoordenVerwijderen
  32. En zoals altijd maakte jij weer een prachtige tag met deze super mooie nieuwe stempels van Dark room door, en graag doe ik mee voor de give a way!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb nog nooit distress oxides en inkt samen gebruikt, moet ik zeker eens proberen. Ik doe natuurlijk graag mee voor de giveaway van deze mooie stempels! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat met je nieuwe stempelset. De zoveelste prachtige stempels van Dark room door. Graag waag ik mijn kans om je set te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. StampingMathilda oftewel Godelieve, wat een fantastische set nieuwe stempels alweer! Ik heb momenteel nog maar 1 setje van jouw prachtige creaties maar wil dat graag uitgebreid zien! Bedankt voor deze kans. En doe zo verder! Groeren van Hilde De Winne op fb

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Daar mag je terecht heel trots op zijn. Al je ontwerpen zijn supermooi en ik heb er zelfs al enkele in mijn bezit. Deze nieuwe zouden een mooie aanvulling zijn. Dus ik doe graag mee. Ik hoop dat Darkroom Door nog heel veel van jouw ontwerpen mag uitbrengen, ze zijn telkens supermooi , proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je stempelsetje zijn prachtig en je kaarten ook. Super gaaf om je eigen stempels te ontwerpen. Zou ze met plezier uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie stempelset heb je ontworpen en meteen een leuke tag ervan gemaakt. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooi! Ik hou van de eenvoudige vormen en de speelse lijnen. Dat maakt dat deze stempels voor heel veel verschillende projecten gebruikt kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat blijf jij toch super actief ! Mooie set, waarvoor ik toch ook een kans wil wagen!
    Groetjes, Nicole W

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Weeral een mooie aanvulling voor je enorme collectie Godelieve! Je bent goed bezig 😉 maarja dat ben je al jaren he 😊 je blijft een bron van inspiratie! Laat ons nu maar weer terug volop genieten van wat je er mee gaat doen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, so many comments! But anyway I will try it, because the stamps are so beautiful!
    Liebe Grüße
    Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een reeks aan complimenten en terecht, je ontwerpen van de stempels en je creaties zijn werkelijk top, een genot om naar te kijken en te gebruiken.
    Het moet heerlijk zijn om zoveel mensen te kunnen inspireren. leuk zo'n giveaway ik doe graag mee. groet van Nita.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Die set zou ik heel graag winnen. Leuk om te gebruiken bij mijn mixed media art.
    Tiny van der Wal

    BeantwoordenVerwijderen
  45. You have such flair for designing. This is a great set to go with carved leaves vol. 1 & 2. Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Godelieve, wat een prachtige stempels heb je ontworpen. Schitterende uitwerking op de tag.een stempelset met een hoop mogelijkheden!
    Groetjes Karin Koppen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtig. De stempels zijn ook mooi als achtergrond stempels, maar zeker ook op de voorgrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Iedere keer als ik de stempels zie die door jou ontworpen zijn vroeg ik me af hoe je dat doet. Ze zijn zo mooi. Natuurlijk wil ik ook een kansje wagen om een set te winnen. Donderdag 17 augustus zijn mijn dochter en schoonzoon 25 jaar getrouwd daar zijn we heel gelukkig mee en misschien wordt het nog wel een extra lucky day als ik in de prijzen zou vallen ha, ha.
    een mooie dag gewenst en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige set is dit. Jhr hebt r ook weer een heel mooi label mee gemaakt. Ik doe graag mee met je verloting... hoe fijn zou het zijn als... groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  50. You are such an inspiration to me! Love the things that you creat.
    Thanks for the chance to win.
    Have a lovely day/Gunilla

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beautiful as always, I love your work <3

    BeantwoordenVerwijderen
  52. super mooie stempels weer,ja zeker wil ik meedoen om dit moois in mijn bezit te krijgen
    en heel mooie tag

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Godelieve, what a gorgeous tag! I really enjoy seeing your designs. I really love these stamps, one of my favourite brand of stamps 😊
    Bronnie Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik volg je al jaren! Eerst heb ik je blog ontdekt en daarna je Instagram. Het is telkens weer genieten van al wat je post. Je creatieve ontwerpen, je aquarellen, je foto's van je tuin enz.Ik vind je een hele creatieve 'mada m'en ik vraag me dikwijls vanwaar je al je ideeën blijft halen. Ik waag mijn kans voor de give away! Gabi Bosmans.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat maak jij toch een mooie ontwerpen, lekker losjes, schijnbaar nonchalant maar wel precies goed en super passend bij de mooie bloemenset en ook de vlinders vind ik prachtig...ik hoop natuurlijk een kansje te maken op de mooie fine leaves en geniet telkens van jouw mooie blog, en de nieuwe banner...mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat is dit toch een prachtige set. Ik ben stapeltjesgek op DarkroomDoor, zeg maar gerust een fan van DRD:))) En ook neem ik altijd graag een kijkje op je blog want daar is altijd wel wat moois op te zien. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Amai weer al een prachtige set bij de collectie weer iets om trots op te zijn. Groetjes liesbet haex

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Owww, wat een gave actie. Doe heel graag mee. Stempels kan een mens tenslotte nooit genoeg hebben. Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Such a beautiful Tag.Love blue color and the leaves.Love your creation.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  60. I love darkroom door stamps and I love what you do with them! I have a hard time insing them here in the central US. Your work is very creative! Mary Ann - MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Absolutely love your designs and would love to win a set. Your tag is fabulous, as always.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Congratulations on another fine set of stamping, it really has become quite a pile! I love this loose , sketchy style.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Your stamps are actually among some of my favorites!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. I have been following you for years. I love your work and am glad that you have gotten to have your carvings made into stamps. YOu are an inspiration. Would love to win these stamps and practice some of the wonderful techniques you post here. Blessings!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Madonna Anderson. Forgot to add that since I was posting anonymously. Glad I re read the post. Thanks

      Verwijderen
  65. Wat een prachtige stempelset heb je weer gemaakt. Ik denk heel mooi te combineren met je andere sets, waar ik al een aantal van heb. Je bent heel creatief, idere dag een post Geweldig. Ook maak je mooie fotos., Ik hoop nog lang te kunnen genieten van je blog. Succes met je creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Een gokje. Sinds een jaar ben ik in de ban van stempelen, distress inkt en stansen. Regelmatig kom ik op pinterest mooie ontwerpen tegen die verwijzen naar stampingmatilda. Wie weet win ik ineens een mooie stempelset. Ook als het niet het geval is zal ik blijven terugkeren naar dit blog om inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. LOve your works,great design,love this stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een prachtige stempelset heb je weer ontworpen zeg, erg mooi en hij is ook weer zo mooi gebruikt op je tag. De distress oxide gebruik ik ook steeds meer, zo leuk om mee te werken. Wat superleuk/lief dat je 2 stempelsets mag weggeven! ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Your tag looks great! And I love the stamps, you designed for Darkroom Door. Thank you for the chance to win. :-)
    Christl from Germany

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Jaaaa geweldig wie wil nou niet zo'n mooi setje om mee te stempelen. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. A beautiful tag Godelieve ! Love the blues and your stamp designs are so gorgeous too and I can see so many uses for them. Would love to own a set !!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Lovely tag, beautiful colours and I love the outline stamps, another set on my wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ook ik wil graag meedingen naar deze mooie set. Ben nog maar beginner maar wel enthousiast.
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  74. It's very gently to give us this giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen