woensdag, september 13, 2017

Hydrangea Wreath and more...

 I've made this hydrangea wreath from flowers I've cut in our garden.

 Dit jaar was ik op tijd om een krans met hydrangeabloemen uit de tuin te maken.

I hope the wreath will last a while.
Hopelijk droogt de krans mooi in, dan kunnen we er nog een poos van genieten.

I love wreaths, all kind of wreaths.  I collected some cards and projects in this Inlinkz collection below.
Ik ben fan van kransen, allerlei kransen.  In de Inlinkz collectie hieronder kan je een verzameling zien van een aantal kaarten en andere dingen die ik maakte met een krans.

5 opmerkingen:

  1. Heel mooie krans! Ik duim mee dat je er nog lang van kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga je lang plezier van hebben. Leuk dat overzichtje, ik zie veel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Godelieve,

    Dein Hortensienkranz schaut bezaubernd aus. Die Blüten sind ein Gedicht!

    Viele liebe Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dein Kranz gefällt mir sehr, der Farbübergang ist bezaubernd!

    LG, Kathrin
    http://lea27784.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.