maandag, maart 26, 2007

Wonderful Mail Day

Two magazines in the mail today. I was lucky to have cards in both magazines.
Twee stempelbladen in de brievenbus vandaag. Ik heb het geluk om kaarten te hebben in allebei.
Art Specially for You is a new Dutch Stamping Magazine, it is beautifully layed out, with great tips, technique articles, interviews, and magnificent Art.
Art Specially for You is een nieuw Nederlandstalig stempelmagazine, prachtig gemaakt, met nuttige tips, artikels over stempeltechnieken, interviews en natuurlijk echt mooi stempelwerk. Fantastisch om weer een Nederlandstalig blad te hebben. Wie nog twijfelt of het de moeite waard is, kan ik absoluut geruststellen, het is een aanrader.

Yesterday I heard that I had two cards published in this American Magazine "Simply Sentiments": a Justjohanna card and a Auddesign card. I was completely surprised. I received my copy today.
Gisteren hoorde ik dat 2 van mijn kaarten in dit Amerikaans blad "Simply Sentiments" gepubliceerd zijn: een Justjohanna kaart en eentje met Auddesign stempels. Ik ben compleet verrast. Vandaag ontving ik mijn exemplaar.

10 opmerkingen:

  1. BRAVO, Godelieve !...
    C'est amplement mérité !....
    YOU are the QUEEN of CARDS !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats Godelieve !! this is really deserved !!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations!! I would LOVE to see those cards that were published!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations! I can't wait to see the magazines...so excited!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats Godelieve! Great news!

    I'll get my SS-mag tomorrow - I hope, Chruss told me I have been published too! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat gaaf Godelieve, gefeliciteerd met je publicaties. Super! Geheel verdiend inderdaad want je maakt geweldige kaarten:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations on all your publications! I haven't seen Simply Sentiments here in NY so I'll have to scout around to find a copy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations !! truly deserved !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations for sure. Way to go!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.