zaterdag, december 15, 2007

Crafty Combinations Christmas Cards

I used the stamps from the Get Inspired! 7 kit "Crafty Combinations" on these Christmas cards. These stamps are really fun and versatile. You can see more cards I made with these stamps HERE and the design team's work in De Creatie's Gallery
Kerstkaartjes, gemaakt met de stempels van de Get Inspired! 7 kit "Crafty Combinations". Een grappige stempelset met heel veel mogelijkheden. Meer van mijn kaarten met deze stempels zie je HIER en werk van het design team zie je in De Creatie's Galerij
I got this sheet of unmounted stamps from De Creatie to send to one of you. I will pick a name from the comments on this post next Saturday at noon CET (clock in sidebar). Good luck :)
Ik heb deze extra stempellap van De Creatie om te sturen naar iemand die bij deze post een reactie schrijft. Volgende zaterdag pik ik er eentje uit, na 12 uur 's middags. Succes :)

Winner announced: CLICK
De winnaar is bekend:
KLIK

Thank you all for participating!!
Bedankt allemaal voor't meedoen!!

79 opmerkingen:

  1. Wow, I am the first comment. I have been visiting your blog very often as I am very impressed with your art work. I like the way you use your stamps, very out of the box- something I am still learning. I hope i am the lucky one. Wish you a very merry holiday season. Priya from India.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Godelieve, wat een kerstgeschenk! Ik hou vooral van de kleedjes op de sheet! Heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Do I see a pirate stamp? Is it JOhnny Depp? Please?????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan!!! Ik heb de kit ook en hij is inderdaad heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great set1 It is so fun! I love the trees with the birdie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een hele mooie sheet. En wat een prachtige dingen maak jij er mee. Heel inspirerend.Groetjes José D.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes heb je gemaakt met deze stempels !! Je brengt me weer op ideeen ! Ga vanmiddag aan de slag (bij deze hoef ik niet mee te loten hoor, ik heb de stempels...)
    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.... this is so nice... i'm a big fan of your art from germany, mostly i like your elegant embossing.... this nice white on white cards.... greetings from germany Finja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb verschillende keren zitten kijken naar de kits van de creatie maar durfde het nooit aan om eentje te kopen. Maar nu ben ik om! :) Het zijn echt super leuke materialen en creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb verschillende keren zitten kijken naar de kits van de creatie maar durfde het nooit aan om eentje te kopen. Maar nu ben ik om! :) Het zijn echt super leuke materialen en creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOohhh Wat een superleuk idee weer!!! Jij kijkt echt zo anders naar stempels! Vind de kaartjes beide weer SUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes zijn dit. Als altijd weer verrassend.
    natuurlijk loot ik graag mee voor die leuke sheet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OH!!! I'm playing!! Love the sneak peak of the cute doggies and whimsical images!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a very yummy set! How nice of you to give one away. :) I hope I win! :) I love that little monster looking thing.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. will I be sooooo lucky to get this super adorable sheet.... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke ideeën heb je altijd Godelieve. Ik loot ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love this stamp ! great and lovely cards !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt.
    Het is trouwens een mooi stempelvel dat je weggeeft.

    Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, how kind of them and you to do this!
    Love the images and would really like to be chosen! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Godelieve!
    I love your blog! Thanks for the great oppotunity !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. How kind of you Godelieve - they are such beautiful stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe je aan al die knappe ideetjes komt, mag Joost weten, maar ik vind ze weer helemaal super!!!!
    En die stempelsheet is inderdaad G E W E L D I G!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alweer superleuke creaties. Mijn favoriete blog voor het opdoen van ideeen!

    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WOW! This would make the best Christmas present! LOVE your artwork & my daily visit to see your creativity!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a cute stamps:) and you used them so GREAT!!
    Thank you for your great offer*

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaarten en mooie sheet. Zo wordt het wel erg druk hier. Gezellig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hello Godelieve !A long time ago I told you I love your art - and I have to say it once again.
    You are a great inspiration for me ...
    Nearly every day I have a look to your blog.
    I love the colour-combinations,the
    ecoline-backgounds and so much more.
    Wish you a merry christmas, Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I would love to own this set. I enjoy viewing your blog every day. I love that stamping is world wide. Your art work is an inspiration. Thanks for the chance to play.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaartjes die je met die sheet maakte zijn heel mooi. Deze sheet heeft zoiets echt popachtig. Heel lief.
    Ik zal met heel veel ongeduld uitkijken naar volgende zaterdag.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik volg al een tijdje de inhoud van de kits en deze heeft me over de streep getrokken, ik heb een abo genomen. Je site bezoek ik iedere dag even, wat een inspiratiebron!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a cool set, and a nice thing for you to offer. I love your Christmas card too. Happy Christmas! Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. It's fun to see your new work with the de Creatie stamps...YAAAYYY to you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh I love your work- you make everything look gorgeous!!! I look forward to seeing your new project every day!!! Thanks for sharing~

    Shelly Schmidt

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi, Godelieve, I love the cards, esp the three trees and the bird. those stamps would look really, really good on my workspace.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I found you not so long ago and I must say YOU totally inspire me. Your style is soooo fun. You have encouraged me to think differently than my normal style and I sure do appreciate that. I especially love your work with vellum and the cards you make that include your fabulous photography and stamping together. Thanks for inspiring the artist in me to come out and play!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. You work is so fun and inspiring! Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. what great cards--those stamps look like a lot of fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi,
    Ik ben sinds kort opnieuw beginnen stempelen en ik ben totaal verlekkerd op de scrapkaarten. Ik kom bijna dagelijks even kijken en dan komt de inspiratie zo naar boven borrelen :-) Vorige week twijfelde ik nog om de get inspired kit aan te vragen, maar nu niet meer! Ik ga ervoor! Graag geef ik met dan ook op voor de sheet.
    Groetjes belleke uit Belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hello frm Fargo ND USA What fun I would have with that variry of stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Godelieve, jouw blog kwam zo vaak te voorschijn als ik iets opzocht via Google dat ik de blog maar bij mijn favorieten heb gezet. Gezellig samen met Tim Holtz en Karen Burniston. Ik vind jouw werk heel leuk en kijk regelmatig. Ga zo door en ja, ik wil ook wel dat extra matje winnen. Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. This is my first visit to your blog! I love your ideas--simple and beautiful. I hope I win, that would be a great Christmas present...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ook ik wil wel een poging wagen om deze geweldige stempelsheet te winnen. De kaarten die je ermee gemaakt hebt zijn echt fantastisch.
    Groetjes, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. heel leuke stempels !!! er zijn hier een paar mensen die van "de kit" spreken. waar kan ik die vinden? zitten er dan ook van deze stempels in ??????

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Weer heel mooi gewerkt! Ik hou vooral van de eenvoud. Slechts enkele stempels, kleuren, foto's,... maar wel op een perfecte manier gecombineerd en op de kaart geplaatst. Proficiat en fijne feestdagen! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. I love the cards. The simplicity makes them so special.
    Linda Peterson
    craftylin1968@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig hoe jij van zo'n eenvoudige dingen zo'n schitterende kaarten kan maken.

    Grtjs
    Katz

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Love your banner! Count me in on this sweet stamp giveaway. You are going to make 1 stamper very happy and I hope it's ME ME ME! I could get lost for hours playing with this.
    Merry Christmas and Thanks for a chance.
    cmeyers@hughes.net

    BeantwoordenVerwijderen
  48. I'm a big fan of your work, Godelieve! I first saw your cards on the Maryse Carrier Yahoo! group. You've sure got style! :)

    Merry Christmas from Boise, Idaho!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Your blog is wonderful - I love the candy you're offering - Merry Christmas - God Bless-

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat zou een heel mooi kerstcadeau zijn!
    Fijne kerst voor jou en je dierbaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. I love your blog Godelieve! You've got style! I look forward to your blog every day to see what you've come up with....inspiration and just plain old fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Your work is fantastic! And I love the new stamps...I'll have to get my hands on them one way or another!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Greetings from my part of Texas! What a nice Christmas present this would be! Have a nice weekend - I'll be keeping my fingers crossed for good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. You do beautiful work. I love to visit your blog, it's so full of inspiration.
    Claudia
    scfranson@charter.net

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hi Godelieve. I've been admiring the stamps from de creatie for quite a while now - they are so imaginative. Thanks for the offer - please add my name. Happy, happy Christmas to you - and thank you for all your wonderful comments.
    Ros

    BeantwoordenVerwijderen
  56. OK, I want too participate;-)
    I love what you can do with this stamps, so i hope to win....

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Very creative cards. I'd love a chance to win those stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. This is so generous!
    I like your cards..awesome..
    Tejal

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een mooie kaarten!!

    Mijn eerste bezoek aan je blog....maar ik kom zeker vaker eens neuzen :-)

    Fijne feestdagen!

    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuke stempels! zo'n kerstkadootje wil ik ook wel..

    gr Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. I am so happy to be back in time to play! I just wish I had your talent.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gorgeous stamps and beautiful stamping. I love reading your blog, always so inspirational, Godelieve. Have yourself a Merry Little Christmas! Best wishes to you and yours. Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  63. OHHH I read your blog EVERY day, and love to see what you have been creating. The stamp set looks fabulous and I would love to receive one of your sets here in Australia.
    Hugs from Debs

    BeantwoordenVerwijderen
  64. What a great set and a generous give away! Happy Holidays!

    Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Your talent never fails to amaze me and I enjoy your blog. That's an awesome stamp set - thanks for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. zoals gewoonlijk weer mooie kaarten. En een leuke sheet.elke keer denk ik zal ik ......bestellen, maar tot nu toe nog niet gedaan...
    groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  67. I love this set, really fun and quirky! I love the pirate card - perfect for little boys!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. hi,

    I'd love this stamp set too it looks great fun. I have also been visiting your blog for quite a while now as your cards look amazing. Hope you have a great Christmas and a lovely 2008.

    Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ziet eruit als een geweldig leuke sheet, jij hebt er in iedergeval super kaartjes mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Leuke stempellap, Godelieve. Ik houd me aanbevolen...

    Groetjes,

    Karin M.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Cool stamps!!!!! And you always have a wonderfully unique way with your art. I love stopping by your blog and checking out what you're up to.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. pour moi qui cherche toujours la complication, je trouve vraiment magnifique la simplicité et la naïveté de vos cartes. Ces tampons sont superbes.
    JOYEUX NOËL HAPPY CHRISTMAS for you

    BeantwoordenVerwijderen
  73. To a very kind and generous lady who took time from her busy schedule to help "Gramma" here with her blog.

    They say the busiest people are the most generous with their time and talents. I totally agree!

    Thanks, Godelieve.

    Connie ( Janie)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Prettige Feestdagen !
    Ik heb het afgelopen jaar genoten van je creaties......en zal zeker nog vaak terugkomen !

    Groetjes
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. I picked a winner.... gonna post soon ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.