donderdag, oktober 09, 2008

A giveaway...

Just before World Cardmaking Day my counter showed 500,000 hits, and I promised to post a giveaway. So here it is. Thanks to all for visiting my blog!! On Monday I will pick 3 names from the comments on this post, they will receive one of these:
Net voor World Cardmaking Day zag ik 500.000 hits op mijn teller staan, en ik beloofde daarom iets weg te geven om jullie te bedanken. Zou je graag 1 van deze kadootjes ontvangen, laat dan een reactie achter bij deze post. Maandag pik ik er 3 namen uit . A $25 discount at justjohanna's Odd Bird Planet
Een kortingsbon van 25 $ bij justjohanna's Odd Bird Planet

These 3 Christmas stamps from Odd Bird Planet
Deze 3 kerststempels van Odd Bird Planet

This mini album, you can take a closer look here
Dit uiltjes miniboekje. Je kan het hier bekijken.

THANKS !!

56 opmerkingen:

  1. Waauuw Godelieve! Zoveel bezoekers al geweest! Het is ook niet raar he, je hebt een fantastische blog met veel info en inspiratie!
    Proficiat en doe zo maar verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Godelieve! Op naar 1 miljoen! Ik ben dol op cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Godelieve met die 500000 bezoekers.
    Goede waar prijst zichzelf zegt men wel eens en dat is zeker zo met jouw blog, met héél veel plezier kom ik iedere keer weer terug en ik hoop dat dit nog héél lang zo mag doorgaan.
    Dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met zoveel hits! Ook ik lees elke dag je log, tja, een dag niet gelezen en je mist gelijk de leukste ideeen! Jaaaah, kadootjes, en dan het uilenboekje *smelt*.
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 500.000 Hits!!!!!! Woh, nu kom ik iedere dag al langs en met mij deze heel veel anderen. Maar je hebt ook zo veel leuks elke keer.
    Bedankt voor de kans iets leuks te winnen.
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is amazing... 500,000... Wow... Congrats...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je 500.000 bezoekers! Je hebt dan ook een top-blog met verfrissende ideeën. M'n dag begint dan ook steevast met een bezoekje aan je blog. Ik wil dan ook van de gelegenheid gebruik maken om je hartelijk te danken voor alle inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat en "dank je wel" dat je al je inspiratie en leerrijke uitleg elke dag opnieuw met ons wilt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow!!! Congratulations on so many hits! That is amazing!!!

    I find your blog truly inspirational so thanks for posting all your wonderful creations :o)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn er al super veel! Van harte gefeliciteerd Godelieve. Op naar de volgende mijlpaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 500.000 hits....wow..thats greate. You make so much wonderful things ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 500 000 hits - that is AMAZING! You are such an inspiration to so many people around the world. Thank you for sharing your ideas with us everyday.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I absolutely love the cards you have done with the wax paper & glossy cardstock. I noticed your green card on the HA Flickr group...not sure if I could figure out how to do that...is it really quite simple?

    Great give-away & congrats on all of your hits! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your blog! I look forward to checking it out on a daily basis and have gotten tons of ideas. Thanks for the opportunity to win blog candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw!! Godelieve,wat een gave prijzen! En gefeliciteerd met zoveel bezoeken op je blog!! Geweldig!!!
    Maar ja dat is ook eigenlijk niet zo vreemd met al die mooie creaties die je maakt! Ik kijk elke dag weer uit naar wat je weer gemaakt hebt in mijn mailbox.En ik weet zeker dat ik niet de enige ben!!!
    En ik ding ook graag mee naar 1 an die mooie prijzen,en dank je wel voor al die inspiratie!!

    Groetjes van Riane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!!! wowie! Je bent de blog-queen! :) Op naar de volgende 500.000 zou ik zeggen, ik neem hier elke dag een kijkje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow 500,000, that is a lot of hits! congrats! I love coming and seeing your works of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 500.000 wow! congrats!
    love your owl album!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat!!! Hopelijk komen er nog veel postjes zodat ik en al die andere bezoekers kunne blijven genieten van al de mooie dingen die je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello from France !
    Congratulations on your hits !!!
    I visit your blog every day, delighted by all the wonderful things you do.
    Thank you for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Godelieve! Zoveel hits verbazen me niet hoor. Ik kom zelf ook elke dag kijken naar je nieuwe, schitterende creaties! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. congratulation!!!!it is fabulous to have so many visitors

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super voor je dat je al zoveel bezoekers hebt gehad, PROFICIAT!!
    Gek, nee helemaal niet met zo'n super gave ideeën, bijna elke dag neem ik een kijkje en ik hoop nog heel lang van je Blog te mogen genieten.

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat zijn echt heel erg veel bezoekers! Van harte gefeliciteerd. En natuurlijk zou ik graag een cadeautje ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Congratulations on reaching 500,000 hits! Your art is an inspiration to so many of us. I confess that I'm always purusing your Two Peas Gallery.

    Thank you for always being so generous with sharing your techniques with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Always taking a peak on your blog! I really love how you manage (with a little help from your husband) to mount your stamps. And your storage closet, melting... and your tips and tricks, favorites!!
    congrats

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Joy!! I would be tickled pink to win. Congratulations on the hits - it doesn't surprise me, your creativity is so fresh and fun; so we all pop in often for eye candy and inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I really enjoy your creativity. I
    am using your bookmark idea to make
    gifts for my book group so I thank
    you for the great idea!

    Congratulations on reaching 500,000!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd Godelieve, ik kijk bijna dagelijks op je blog. Je maakt zulke prachtige dingen. Erg leuk om ideetjes op te doen. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Congratulations Godelieve, your blog and creations are unique and wonderful, that's why we keep coming back!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd! En wat een leuk idee om een cadautje weg te geven! Ik zou wel zo'n cadeautje in mijn brievenbus willen vinden! En ik hoop nog heel vaak even te komen kijken naar geweldig mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat met je meer dan 500000 bezoekers.
    Je bent voor iedereen die langs komt een ware inspiratiebron.
    En het is zo fijn dat je alles ook heel goed uitlegt, dank je wel hiervoor.
    Hopelijk mogen we nog heel lang genieten van al het moois dat je maakt.
    Op naar het miljoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Cool beans Godelieve!! Congrats on your blog success! I'm one of your biggest fans!! Your artwork is always creative, fresh & fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. als dagelijkse bezoekster laat ook ik vandaag weer een berichtje achter! Op naar het miljoen!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Congratulations - well deserved. Wonderful blog and so much inspiration.
    Anne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. WOW Congrats Godelieve!!! I always look forward to coming to your blog and seeing what is new. You make such unique and amazing projects.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met zoveel bezoek! Het is ook niet verwonderlijk, er valt hier zoveel te snoepen!! ;-)
    Ik hoop er nog lang van te mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nou, ziet er allemaal leuk uit.
    Godelieve, ik houd me aanbevolen voor de give away!

    Groetjes,

    Karin Muis-Monshouwer

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hi Godelieve!
    You are nothing if not awe-inspiring!! I LOVE the little owl mini book, and am so excited to try the wax paper in the Cuttlebug on glossy paper. Leave it to you to "kick it up a notch". You amaze me, and I appreciate you sharing your creativity with us.
    Thanks again,
    Kari (TwinPig - kdeandee4@yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Godelieve, gefeliciteerd met je 500000 bezoekers (dat zijn veel nullen ;). Jouw blog is ook zeer inspirerend dus zeker verdiend!
    Ik vind het daarnaast ook nog super dat je dat viert met een candy. Ik vind OBP helemaal geweldig en die poes is een quetiee.. ga ik zeker bestellen (mocht ik hier de plank misslaan ;)

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd! Ahum, bij mij duurt het nog wel even voor ik zover ben... En dat uilenboekje, daar moet ik vaak naar kijken want die vind ik zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Congrats on 500000 hits!!! Love your blog!!! What a generous giveaway!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd Godelieve met zoveel bezoekers! Vind het zo knap van je dat je zoveel verschillende stijlen hebt, maar waar ik altijd de "stampingMathilda" in herken!!!
    Het uilen boekje vind ik zooooooooooooo leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd met je 500.000 bezoekers! Jouw blog blijft mijn favoriet. Erg knap om iedere keer zoveel mooie en nieuwe ideeën te laten zien. Ga zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Congratulations on hitting 500,000!!!! & thank you so much for sharing your unlimited talents with us. I can`t believe you`re giving away your beautiful owl book, but thank you for the chance to own one of your gorgeous works of art...Cheers from DownUnder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Godelieve, gefeliciteerd met zoveel bezoekers! Ga zo door met je mooie kaartjes.

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk hoor, zoveel bezoekers. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Godelieve,

    Geweldige site, wat een een hoop moois lever je elke dag weer af!
    Geweldig.
    Groetjes jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Godelieve,

    Gefeliciteerd met je prachtige blog en de 500.000 bezoekers! Maar ja wat wil je met zo'n mooie blog! Ik hoop nog lang van jou en je prachtige verhalen en ideeen te mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. geweldig, gefeliciteerd met een half miljoen hits! Wat een schattig uil boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Congratulations on 500,000 hits! That's mind boggling. I've visited quite a few times and your sight is always an inspiration. Bev LoPinto

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Thanks everyone! Winners are posted HERE. Congrats!

    Bedankt iedereen! HIER kan je de winnaars zien. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.