zondag, februari 22, 2009

De Creatie... Giveaway

Sad but true... Yesterday De Creatie closed... They had a mega sale on the last day, so we could say goodbye to everyone. It was very hectic and crowded!!
We are left with a lot of great memories.
Jammer maar helaas... Gisteren sloot De Creatie definitief de deuren. Er was nog een reuze uitverkoop op de laatste dag, zodat we nog afscheid konden nemen. Het was er mega druk. Gelukkig kunnen we een heleboel mooie herinneringen bewaren!

I thought it would be fun to buy some of their fabulous Get Inspired stamps for a giveaway on my blog. So here's a sheet, called Crafty Combinations. I used these on my blog banner.
Ik heb een paar stempellappen gekocht om op mijn blog weg te geven. Deze stempels uit de Crafty Combinations kit heb ik gebruikt om mijn blogbanner te stempelen.

More cards and projects with these stamps HERE
Meer kaartjes en projectjes met deze stempels vind je HIER

Leave a comment here on this post if you want to win the stamps. I will pick a name next Sunday. Good Luck!
Als je deze stempellap wil winnen, laat dan een berichtje achter bij deze post. Volgende zondag maak ik de winnaar bekend. Veel geluk!



Winner announced HERE 
HIER zie je wie de winnaar is.

76 opmerkingen:

  1. Jammer toch he dat ze sluiten, net nu ik een scrapwinkel 'iets of wat de buurt' had gevonden. Ik heb het geluk gehad dat ik nog 3 kits heb mogen meemaken. Zo'n kit met zelfgemaakte stempellap ga je nooit meer vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just stumbled on your website today! What wonderful ideas you come up with! Thank you for sharing! I'd be interested in being included for the raffle of the stamps you are giving away. I'm going to read up a bit more on your stamping techniques...so much to learn! Thank you again.

    All the best!
    Gina
    (some of my ATCs (http://www.flickr.com/photos/ginating/)!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw blog zo ontzettend leuk dat ik je onder mijn favoriten heb staan en dus heel vaak, snel even kan kijken! Echt mooie dingen die je maakt!

    Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your creativity never ceases to inspire me ... thanks so much for sharing it.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kon er gister helaas niet bij zijn bij de Creatie, maar misschien kan ik zo toch nog een feestje meevieren :)
    Verder wil ik je gelijk bedanken voor de mooie dingen die je maakt, ik kom regelmatig op je blog kijken.

    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik je gisteren niet heb gezien bij de Creatie: maar het was ook zó druk! Ook ik ga de Creatie missen. Kon er uren zoet brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Godelieve,

    Wow...wat een mooie stempelset!! Iemand... ergens... zal er héél blij mee zijn, ik kan er alleen maar van dromen dat ik 't ben :) !!

    Bedankt om al je mooie creaties met ons te delen!!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sad that another great craft emporium has had to close and I'm sure you've made loads of friends and memories. I enjoy following your blog and would be delighted if you would include me in the draw

    Hugs Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It's a wonderful stamp set. Sorry to hear the sad news :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very sad indeed...
    I loved looking at all your fun creations and super sneak peaks!!!

    Rats...

    ps. I do not need to be included in the giveaway! I have way too many stamps! Thanks anyway...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That's sad to hear of another store closing. It's thoughtful of you to think of your blog readers though.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These stamps are adorable, thanks for the inspiration. Great work. I would love to be included in the giveaway, thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful stamps. I'd love to win. Thank you for the chance.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful stamps! I'd love to win, it would be great! Thanks for the chance.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die stempels lijken me heel leuk hoor,dus ik waag mijn kans maar,je weet nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie stempels, die zie ik wel zitten!!!
    dank u voor de mooie dingen die je ons telkens laat zien!
    Ann Goesaert
    scrapjuweeltje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja, hoe kunnen we nu verder zonder de Creatie..... Ik ga ze vreselijk missen!

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'm sad that they closed; you've bene a wonderful international ambassador for them Godelieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is erg jammer dat de Creatie is gestopt, ze hadden altijd erg leuke kits met altijd een verrassende stempellap erbij, helaas moeten we die gaan missen. Maar deze stempellap is wel erg gaaf om te krijgen/winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waauw, wat een leuke stempels :) Jammer inderdaad, weer in winkel dicht :(

    Groetjes
    Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Inderdaad hel erg jammer dat de Creatie niet meer is.....:(
    Helaas heb ik niet bij de supersale kunnen zijn omdat ik net helemaal naar het noorden van Nederland ben verhuisd en om nu ruim 500 km te reizen voor een sale,gaat met net ietes tever....
    Maar niet getreurd,nu maak ik toch nog een kansje op een mooie stempellap:)
    Dank je wel voor de beschikbaar stelling Godelieve!! Helemaal super!
    Groetjes van Riane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. really cute stamps. sorry they're closing

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I'm so sorry that your favorite store closed. I want to thank you for buying this stamp set as a giveaway. You are so sweet! Thanks for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Godelieve,

    Ja, jammer dat ze sluiten. Ik had het meegekregen omdat ik hun blog ook volg (net als dat ik hier doe ;))..

    Verder wil ik je complimenteren met je blog want ik haal er elke keer veel inspiratie uit. En bedankt voor de kans om deze sheet te winnen.

    Met lieve groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. You are a constant source of inspiration - I visit your blog most days. Sad to hear that De Creatie has closed. Would love to be included in the draw for the stamps.

    Best wishes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Count me in! Love to win them!
    Carla
    cpullum(at)yahoo(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I'am constantly amazed and struck dumb by your imagination, wonderful whimsical and inspiring thank you for sharing madcat cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jammer genoeg kon ik ook niet naar de creatie zaterdag. Ik ken ze nog niet zo lang en vind het toch heel jammer dat ze sluiten. Het zou geweldig zijn om langs deze weg toch nog een van hun mooie 'Get Inspired' stempellappen te krijgen. Heel erg bedankt voor deze kans. Ook bedankt voor je prachtige blog waar altijd iets te ontdekken valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey,

    Ik wil je nog even bedanken. Dankzij jou berichtje dat ik vrijdagavond las, heb ik zaterdag morgend toch de trip gemaakt van meer dan 100km naar de creatie. En het was de moeite. Ik heb voor een superprijs veel papier en houten stempels gekocht.

    Veel Liefs,
    Malie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is inderdaad heel erg jammer dat 'De Creatie' z'n deuren sloot. Ik was nog nooit in zo'n fantastische winkel geweest, vooral qua stempels, maar even goed voor scrapbooking. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die poppetjes zijn echt gaaf! Ik vind het knap dat je zo goed "out of the box" stempelt.

    En die stempellap is echt gaaf. Ik heb zelf de drie laatste, echt jammer dat ze gestopt zijn. Ik genoot altijd van hun kits.

    Gr. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. He Godelieve
    Ik ga maar eens meedoen, doe ik dus nooit, maar dat prachtige parmantige hondje(Westie) van de stempellap heeft me overgehaald. En natuurlijk vind ik jouw site geweldig, kijk ik elke dag even wat je nu weer bedacht hebt maar dat wist je wel he. Ik hoop dat jij nog heel lang doorgaat want ik moet nog zoveel leren....
    Hartelijke groeten
    Anna Lemsma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aww, how sad the shop closed. Hope you found a lot of good bargains while shopping, though. That is a great sheet of stamps and your banner is terrific. Please sign me up for the drawing.
    Jody

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een shock dat de creatie gaat sluiten!! dat maakt de lap nog specialer!!
    Helemaal geweldig die lap, en de mooie dingen die jij ermee maakt helemaal te gek!
    nu maar duimen draaien......
    bedankt dat je ons de kans geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Yes, i want tooo...i love stamps all my heart :)
    You make amazing things Godelieve:))

    BeantwoordenVerwijderen
  36. :) lovely lovely card! cute cute stamps! thanks for the chance.. :)
    hope I win :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. How thoughtful of you to share that beautiful set of UM stamps with a lucky reader of your very creative blog...I`m so sorry the store has had to close, but thank you for having the giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hoi Godelieve,

    Wat een leuke stempellap!
    Kon zaterdag ook niet naar de creatie,maar misschien krijg ik op deze leuke manier toch nog een herinnering aan ze!
    Verder is je blog geweldig!
    groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Bad and good so close together.
    Bad: that De Creatie is closed -
    Good: that there are still some plates and you are so kind to give them away.
    I´m following your Blog for about nearly 2 years now and I´m still faszinated by your creativity and your art.
    Thank you Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. je staat in mijn bloglist en vind het steeds weer prachtig wat je maakt, ik moet dringend ecoline aanschaffen :-)
    Mooie stempellap! Ik waag mijnkans, je weet maar nooit!
    groetjes
    veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  41. It's always sad when a favorite stamp store closes, but I'm so glad we have a stamper like you to keep the memories alive online.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Always a pleasure to see your new creations everyday !
    I too love the stamp set so thank you for the chance to win :)
    Have a great day,
    f.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. I don't know how I missed this. I love these stamps, well I love what you have done with them and that makes me love the stamps! your work is always an inspiration

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik sluit me aan in deze rij ;-) wat jammer toch dat de Creatie er mee is gestopt. Maar wat ontzettend lief van je dat je deze stempellap gaat verloten!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Graag maak ik kans op die stempel lap, hij is geweldig!!!
    Net als jouw creatie's, die vind ik namelijk ook Super!!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Raar idee hè dat de Creatie er nu niet meer is? Ik loot graag mee voor deze lap.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. I've been following your blog for ages and I love how inspiring your posts always are. I'd love to be included in the giveaway, the stamps are adorable!

    Looking forward to read and see more of your creative work. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. I enjoy your site very much and you have such great ideas. The look of the white of vellum is so neat looking. Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. what a shame they are closing. They had some beautiful stamps. Thank you for doing the giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Erg jammer dat de Creatie verleden tijd is. De stempelsheet is helemaal geweldig. Ik zou hem graag winnen om hem aan mijn lieve collega Bianca te geven. Ik heb haar "besmet" met het stempelvirus, dus ze zal er erg blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Godelieve,

    Je maakt prachtige kaarten. Ik doe veel inspiratie op via je blog.

    Blijf er vooral mee doorgaan!

    Dat hondje op de sheet die is erg leuk. Mijn tante heeft zo'n hondje in het echt. Leuke hondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Those stamps are great! I love how you use them. Would love to win them and give it a try.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. thanks for the reminder about your giveaway..I must of missed it on Sunday...fabulously fun sheet of images...thanks for the opportunity to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Love your blog, just found it through 3d challenges ! I would love to win these stamps, fingers crossed eh, I wil be back !
    Sarah-Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Lovely stamps, I would love to have them. And your work is wonderful, as always.

    Best regards!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh that's a great and generous giveaway! The stamps are simply beatiful!
    And I love the way you match the designs to create your works!! I hope I can learn anduse it as well!!
    Ari

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat heb je leuke dingen gemaakt met deze stempeltjes, je blijft een bron van inspiratie voor iedereen.
    Zelf heb ik 2 stempellappen van de Creatie maar die zit er jammer genoeg niet tussen, dus toch even mijn kans wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  58. I would love to win these stamps! They're adorable..thanks for the chance to win...I visit your blog daily...it's always a bright spot in my day!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ja heel jammer dat zo'n leuke winkel zijn deuren heeft gesloten, maar wat een lief gebaar van jou om zo'n mooie stempellap als give away van de hand te doen.

    Groetjes,
    Mariette
    http://www.flickr.com/photos/stempeljetje/

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Jammer, ik was graag naar het afscheidsfeestje van De-Creatie gegaan, zeker nu ik zie dat deze leuke stempellap nog in de winkel lag.......

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Jammer dat de creatie zijn deuren sluit, maar gelukkig hebben we altijd mooie werkjes kunnen bewonderen op jouw blog met hun stempels.
    Hopelijk mogen we nog verder genieten van je mooie kaartjes.

    groetjes,
    Marina M.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik kom vaak kijken maar laat niet altijd een bericht achter. ik vindt je werk echt inspirerend en vindt het jammer dat De Creatie nu dichtgegaan is - daar heb je vele van je mooie stempels vandaan!
    Succes
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Those are beautiful stamps Godelieve! I am going to check their stuff out!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. You're too kind! I'd love to get a piece of inspiration from you!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hi Godelive

    I link to your blog for a while!
    I really love your creations!

    this stamps set is beautiful and would I would be very happy to win it!
    thanks for the chance!
    Love
    Marcia

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ja die kits zal ook echt missen, vreselijk dat er weer een winkel dicht is. Zit net weer even je blog te lezen maar wat vind ik die kleine details op jou creaties toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Fabulous cards and so inspiring. This stamp set is just to cute and I would love to be the lucky stamper to find this FUN package in the mail. Thanks for a chance.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Bij deze:)
    Wat een uitdagende lap om mee aan de slag te gaan. Hartstikke leuk dat je deze verloot.
    Met veel plezier houd ik je blog bij met al je leuke ideeen.
    Het is jammer dat de Creatie dicht is. Helaas was het te ver om zomaar naartoe te gaan, maar internet werkte goed.
    Succes
    Groetjes, Conny Jacobs

    February 27, 2009 8:10 AM

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuke stempels!! Mooie kaarten heb je er mee gemaakt.
    Dank je wel dat we de kans krijgen om ze te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hi I think i am too late to enter but i just wanted to tell you how much i enjoy your work i saw you on the HA blog thanks for the inspiration and sharing your techniques

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik ben fan van jou Godelieve. Ik vind je inspirerend en je stijl van stempelen is meestal helemaal mijn smaak. Wilde proberen de stempel met houtmotief de gutsen, omdat ik de stempellap niet heb. Zag er ook hele leuke voorbeelden mee of de blog van Hero Arts. Wacht nu maar even, want wie weet... Ik bezoek jouw blog heel vaak en stel me vaak voor hoe jouw huis eruitziet. Vast een Walhalla voor mij.
    Gr. Saskia Wille

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Your blog is wonderfull and full of ideas! I´d like take part in the draw if it´s not too late.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. I'm closing the comments now. Winner will be announced soon. Thanks for the nice words about De Creatie and my blog :)
    Ik sluit hier af. De winnaar wordt straks bekendgemaakt. Dank je wel voor de lieve reacties in verband met De Creatie en mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen