donderdag, april 16, 2009

Crazy Amigos - Nature

Nature is this week's challenge on Crazy Amigo's blog. Since I love to make photo's on our daily walks with our son Bert, I used some of them on these cards. Stamping is done with Darkroom Door stamps. I just had to have their new photography stamps.
Natuur is het thema bij de Crazy Amigos. Ik maak nogal wat foto's tijdens onze wandelingen met zoon Bert, dus die wilde ik op deze kaartjes gebruiken, gecombineerd met de nieuwe fotografie stempels van Darkroom Door, onlangs gekocht op de beurs in Zeist.

I used strips of tape on the corners.
Stukjes tape gebruikt op de hoeken.
Stamps by Darkroom Door:
DDRS028 Photography, DDRS004 Full Bloom Vol2

Do you have a Flickr account? And do you like Darkroom Door stamps? You could join Darkroom Door group and add your cards to the pool.

Heb je een Flickr account, en hou je van Darkroom Door stempels? Je kan je aansluiten bij de Darkroom Door groep, en je kaartjes in de pool plaatsen.

14 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes en praschtige foto's, Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous cards and gorgeous photos Godelieve :)
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Godelieve!

    Nu ik al een poos, bijna elke dag, even op jouw site kom kijken, mag ik ook wel eens wat van me laten horen!

    Dus bij dezen: ik geniet ontiegelijk van jouw prachtige creaties en gebruik ze als inspiratie voor mijn eigen gefröbel, maar ik kan niet tippen aan jouw creaties, natuurlijk!

    Daarbij ken ik veel technieken nog niet, heb al een site ontdekt waar de verschillende stelmpel, embossing -en distress (?)technieken worden uitgelegd, maar mijn kunnen staat nog in babyschoenen ;-)

    Ik blijf meegenieten!

    Bedankt!

    Groetjes, Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes, leuk om je prachtige foto's zo in je kaartjes te verwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik herken dat lieve beestje!!!wat een mooie pluizigebloemkaart,je maakte er weer iets heel moois van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes. Mooi hoe je in die natuurkaart de rand hebt gesponsd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous photos and cards. I've left you something at my place.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whauw! Wat kun jij toch goed foto's met stempels combineren en er iets waanzinnigs van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the colour you used! It's so ... 'nature' to me too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's Godelieve. Je kaartjes met foto's zijn altijd heel erg geslaagd! Het ideetje met het plakband doet me denken aan een ouderwets plakboek met gedroogde planten. Een simpel maar geniaal idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So cool! Love how you've captured the dandelion just starting to blow away. And what a cute ladybug. Lovely cards as always Godelieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such beautiful photos, your cards show them off to perfection

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.