maandag, april 06, 2009

Ladybird - freebie

A ladybird, seen in our garden last week. Feel free to use this photo on your cards. I hope you link back to me if you use it, I would like to see your creations.
Dit lieveheersbeestje zag ik vorige week in de tuin. Je mag de foto gebruiken op je eigen kaartjes. Ik hoop dat je teruglinkt, want ik wil jullie creaties wel zien.

My card from last week & Dutch sentiment stamp (by Odd Bird Planet)goes to Nicolken.
Mijn kaartje met Odd Bird Planet tekststempel gaat naar Nicolken. Mail mij aub je adres. Mijn email link staat in de rechter kantlijn.


The second card & stamp is going to Klaartje, I know she likes dots, and it was her birthday yesterday :)
Het tweede kaartje met stempel gaat naar Klaartje, ik weet dat ze van stippen houdt, en ze was gisteren jarig :)



6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meiden :-) Ik heb het kaartje vanmorgen gelift, kom je even kijken?

    Gr. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JIPPIE!!! Super lief van je! Dank je wel hoor! Ik laat t.z.t. nog mijn kaartje zien hoor.. thanx!

    lieve groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Godelieve,

    Een kaartje van een lieveheersbeestje!
    Een kaart maken van je foto is wat moeilijk voor me maar zo lukt het me wel!
    hier is de link: http://origedoe.blogspot.com/
    Groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhh Hoe leuk!!! :-D Dank je wel!! yippee yippee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Another great photo. Such incredible clarity and detail. I made a card with this and the lilac photo. They will be posted on my blog on Tuesday morning. Thanks so much for sharing. I had a lot of fun making things with them.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really admire how you incorporate your nature photos into your cards. I love the ladybug and the lilacs, so of course, I had to download both of them. Thanks Godelieve.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.