donderdag, augustus 06, 2009

For my Dutch readers... Voor mijn nederlandstalige lezers...

Als je het kaartje hierboven leuk vindt, wil je misschien aan de verloting meedoen :
Baby-tekststempels van Odd Bird Planet, besteld om aan mijn lezers weg te geven.
Het zijn 2 setjes, bestaande uit:
geboren
het is een jongen
het is een meisje
slaap kindje slaap
welkom baby
Laat hierbij een reactie achter, vergeet niet je naam of initialen te vermelden als je de optie "anoniem" gekozen hebt. Over een week kies ik 2 winnaars.
Succes!

24 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart,eens eentje dat niet roos of blauw is,hou van de kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Prachtig Godelieve.
    Ja ik hou ook niet zo van dat standaard rose en blauw.
    Deze kleuren zijn veeeeeeeeeeeeeeel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik doe heel graag mee aan de verloting.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie niet waagt wie niet wint ;-)))))

    Maar ik wilde sowieso een commentaartje achterlaten. Vind nl. sowieso dat je geweldige kaarten maakt en heb er zelfs al een paar gelift;-))) en kom dan ook regelmatig kijken op je blog.

    En je hebt zulke leuke stempeltjes, om jaloers op te zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Godelieve
    Ik doe mee en probeer mijn geluk maar weer eens bij jou. Je kaartje is in al zijn simpele eenvoud juist hartstikke leuk en chic. Je hebt me daarmee flink op weg geholpen, ik had nog geen geboortekaartjes gemaakt en dat moet binnenkort wel(heb trouwens ook geen geboorte-stempels, dus wie weet....).
    Hartelijke groeten van Anna Lemsma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! Ik kom hier graag een kijkje nemen en nieuwe inspiratie opdoen. En nu de mogelijkheid om deze mooie stempels te winnen. Daar doe ik graag aan mee.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk doe ik weer graag mee! Het kaartje is trouwens weer schattig!
    groetjes
    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil wel mee doen! Erg mooi kaartje.

    Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het heel tof om te zien hoe je je kaartjes telkens weer een originele vorm geeft. Ik doe hier heel wat inspiratie op.
    Het is ook leuk dat je durft af te stappen van dat babyroos en babyblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi babykaartje! Aangezien er blijkbaar een babyboom in m'n vriendenkring is, zouden deze stempels ook hier goed van pas komen. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Godelieve,
    Je kaartje is zoals gewoonlijk weer heel mooi. Ik zal mijn kans
    nog eens wagen om een stempeltje te winnen.
    Groetjes, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super, je niet-zo-klassieke geboortekaartjes! Mijn neef is deze week papa geworden van een flinke zoon Julian, dus ben ook in de baby kaarten mood :-)
    Leuk dat je deze wegschenkt!

    groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Godelieve,

    weer een leuke combinatie. Simpel en toch stijlvol !!

    Aangezien in onze familie regelmatig kindjes worden geboren waag ik ook m'n kans voor de stempeltjes!
    Groetjes,

    De bruyn I.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo godelieve,
    alweer zo'n mooi kaartje. ik kijk vaak op jouw site en geniet van de creaties die je maakt.
    ik doe graag mee aan de verloting....
    groeten,
    dettha o

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi godelieve,

    Ik ben dol op baby kaartjes op het moment.En bij jou krijg ik hiervoor genoeg ideeën.
    Dat heb je ervan als je voor de eerste keer oma gaat worden!!!!
    Dus ik doe graag mee aan je verloting.

    Groetjes, Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben zo fan van je blog! zoveel inspiratie! super! Ik vind je valantijns ideetjes echt heel inspirerend! en wat een leuk idee, een give away! bedankt voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig babykaartje!

    Ik wil graag meedoen met je verloting, dus bij deze...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooh wat leuk dat odd bird planet ook nederlandse teksten verkoopt!! ik kijk toch niet vaak (of goed) genoeg!! leuk dat olijfgroene! en de kleine "touch" met de tekst geboren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love the alternative baby colours, this is so pretty and elegant. En natuurlijk: erg leuk met Nederlandse teksten want die zijn best moeilijk te vinden!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, ik ben net terug vaqn vakantie en zit mijn favoriete blogs even bij te lezen. Ik geniet weer van wat je laat zien Godelieve! Wat een lief en origineel babykaartje en ik ben weg van die leuke teksten dus ik ga heel hard zitten duiemn dat ik ook eens geluk heb ;o) Bedankt weer voor alles waarvan je ons mee laat genieten op je blog! Liefs,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kleur en eenvoud maken dit een schoonheid van een kaart.
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Godelieve, wat mooi!
    Vandaag terug van vakantie en gelijk weer inspiratie opgedaan via jouw blog. Leuke teksten.
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk kaartje. Ben gek op baby kaartjes.
    Kan nog meedoen.Ben net terug van vakantie.Waag een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kijk HIER naar wie de stempeltjes gaan.
    Bedankt iedereen!!

    BeantwoordenVerwijderen