zondag, juli 08, 2012

Sunday Scraps - 175

 It's Sunday, so I searched for some scraps to use, and made this tag.
Zoals elke zondag zocht ik wat restjes bij elkaar om iets mee te maken.  Het is dit label geworden.

 The flower is made with leftover "petals".
Een bloem gemaakt met bloemblaadjes die ik over had.

 Layers.
Laagjes.

Love these fresh colors from the Summer Distress Inks.
Favoriete frisse kleuren van de Summer Distress Inkten.

 I started with these scraps, the paper from this card (click) and petals from this project (click) also used here (click)
Deze restjes uitgezocht, papier van deze kaart (klik), bloemblaadjes uit dit project (klik), ook al hier gebruikt (klik)

Tim Holtz Tiny Attacher was used to keep the petals together.
De bloemblaadjes aan elkaar geniet met Tim Holtz Tiny Attacher, vind je bij Art Journey HIER.

Darkroom Door stamp:  Dots Background

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer. Maar zulke prachtige foto's. Hoe je die bloem gefotografeerd hebt. Net of het kaartje hier voor mijn neus ligt. En ik zou er blijven naar kijken... zo mooi en speciaal vind ik het.

    Fijne zondag en groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige Tag is het wer geworden Godelieve, ik ben weg van het mooie 3d effect van de bloemblaadjes.. De kleuren zijn ook weer prachtig samen. Ik heb even gekeken naar de link van de bloemblaadjes van gel en inkt maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe je deze hebt gemaakt..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend je restjes label Godelieve. Prachtige de kleuren en de bloemblaadjes.
    groetjes en fijne zondag
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    Wat een mooie tag!
    Kleur, achtergrond,stiksels en vooral die bloem...Leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful & vibrant tag, love it ! I'm so thrilled with the Summer Distress Ink colours, especially the combination of the blue & green. Love your flower. Have a great day, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een heel mooie Tag, en inderdaad die Summer kleuren zijn prachtig !! Heel mooie bloemblaadjes ook !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe verzin je zo'n bloem, erg mooi! Superleuk label, echt! En inderdaad prachtige foto's ook!
    Transparante molding paste komt op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou voor mezelf uitmaken dat ik te weinig bloemblaadjes heb en jij maakt er net een super modelbloem mee!!!
    Mooi is die structuur en het materiaal waaruit die is gemaakt.
    Je verzint werkelijk prachtige dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte Gefeliciteerd. Een beetje laat, maar toch van harte gemeend.
    Een creatief jaar toegewenst. Leuke kaart met prachtige kleuren.
    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous blue petals! Your tag has lovely vibrant colours. Another great scrap tag.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.