woensdag, november 28, 2012

Enjoy

 A quick card I made, with Darkroom Door's Kombi photo stamp.  
I just stamped with Ranger Archival ink #Olive, added cut out flowers and stitched around the edges.

 Snel een eenvoudig kaartje gemaakt met deze prachtstempel van Darkroom Door.  We hadden vroeger zo'n busje thuis, dus deze stempel wilde ik absoluut hebben :)
Gestempeld met Ranger Archival inkt #Olive, enkele bloemetjes uitgeknipt en rondom gestikt.


Darkroom Door Kombi Photo Stamp
Darkroom Door stamps:

Darkroom Door stempels bij Art Journey HIER

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, ik hoor zelfs het geluid van de motor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n gave kaart met dat busje.. Ik heb er al wat voorbij zien komen op de blog van Anneke.. en dit is ook weer zo'n leuke ! Mooie details met die opgestikte bloemen en tekst.. super!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfect gestempeld en dat is niet makkelijk, weet ik uit ervaring :)
    De kleur en de bloemen, jaja, mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige leuke stempel! Mijn favoriete bus. Mooie creatie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely idea, I have a friend who absolutley loves WV camper vans, I am sure she would love a card like this. Thank you for sharing another great creation.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw prachtig kaartje. Vrienden van mij zijn onlangs getrouwd en hadden zo'n busje gehuurd die dag. Ik wist niet dat zo'n stempel bestond, anders was zo'n kaartje een aangename verrassing geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.