zondag, november 18, 2012

Sunday Scraps - 192

After seeing --> THIS <-- I looked in my box of scraps for some paper I could use.

Nadat ik --> DIT <--  zag zocht ik papier in mijn restjesdoos dat ik kon gebruiken.

I found this printed, heat embossed paper.
Dit vond ik, geprint papier met een laag embossing.

I punched two strips, using a Fiskars and a Martha Stewart border punch.

Twee stroken geponst, met een Fiskars randpons en eentje van Martha Stewart.

Scored, folded and glued the strips together to get one long strip and created this medallion/coaster.

De twee stroken gerild, gevouwen en aan elkaar geplakt om een lange strip te krijgen waarmee ik een rozet/onderzetter kon vormen.

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

5 opmerkingen:

  1. Zo'n rozetten heeft Tim niet in zijn assortiment :) Leuk met al die gaatjes. Zou ook mooi zijn voor in de kerstboom! Wel een geduldwerkje denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Godelieve. Wat een apart en prachtig idee om het papier zo te verwerken.
    groetjes en fijne avond
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tof en geslaagd experimentje met restjespapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Godelieve.. ziet er mooi afgewerkt uit.. en doet erg feestelijk aan !

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.