zondag, mei 26, 2013

Sunday Scraps - 219

No small pieces on this week's scraps card, but unused leftovers.
Geen kleine stukjes op mijn restjeskaart vandaag, maar dingen die nooit gebruikt geraakten.

I almost forgot to make a "before" picture.  I had already cut the pieces to the right size.
I had stamped the phonograph on vellum a while ago, to check if I could use it in my stamped dictionary, but the stamp was to large for my small dictionary.  
These Christmas Inchies ended up in my box of scraps, unused, because I didn't like the embossing I did.  
Bijna vergeten om een "voor" foto te maken.  Ik had alles al op maat gesneden toen ik er aan dacht.
De oude grammofoon had ik een tijdje geleden op vellum gestempeld om te controleren of die in mijn gestempeld woordenboekje zou passen, maar hij was te groot.
De Christmas Inchies lagen in de restjesdoos, ongebruikt omdat ik het embossen niet mooi vond.

Vellum hides the shiny embossing on the inchies.  Love the soft look now.
So, today I made my first 2013 Christmas card :)
Vellum zorgt voor een zachte matte uitstraling van de inchies.
En dus maakte ik vandaag mijn eerste kerstkaart voor 2013 :)

Stamps:
Darkroom Door: Christmas Inchies
Art Impressions:  Victrola T-2045

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

9 opmerkingen:

  1. Kijk Godelieve.. jij hebt alvast weer een begin met het maken van de kerstkaarten.. ;)

    Ik vind het ook mooier door het vellum ervoor te plaatsen. Het geeft zo een veel subtielere aanblik.. Ik hou ervan !

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joehoe, de eerste kerstkaart, geweldig! Wat een mooie subtiele kaart is het ook geworden!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch heel handig dat jij zoveel trucjes kent om van iets 'mislukt' toch iets heel moois te maken. Dat vellum maakt de inchies ineens heel mooi. Je eerste kerstkaart, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous - the vellum works so well, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great solution. I love looking at scraps leftover on my desk. Sometimes you see two things together and say, hmmm. Turns out great!

    I love your project! The vellum really does tune down the gloss on the embossing and gives it a much softer look.

    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. When I first looked at the completed card, I wondered HOW in the world you'd created that muted background!!! What a beautiful use of "scraps"!!! It certainly proves the phrase: waste not, want not. I love your blog; you creations are very appealing to me. Love the Darkroom Door Stamps, they're just SO expensive in the US. I guess it gives us Americans an idea of what US products must cost in other places. Thanks for the lovely inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niets weggooien blijkt hier weeral de boodschap! Jij weet er altijd pareltjes mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je eersteling ;) Heel mooi om dat vellum over de inchies te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een tof idee, die vellum over de inchies, heel mooi !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.